Oil_Petrochemical

راهکارهایی برای سیستم بخار و کندانس

با توجه به استفاده گسترده بخار در صنایع نفت و پتروشیمی و پالایشگاهها، به کارگیری تجهیزات استاندارد و با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت اسپیراکس سارکو با سابقه ای طولانی در بسیاری از سایتها و پروژه های بین المللی، محصولات و خدماتی ارائه می دهد که موجب افزایش راندمان سیستم و کاهش اتلافات انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها می گردد.

در ادامه به معرفی راهکارهای اسپیراکس سارکو در حوزه نفت و پتروشیمی می پردازیم.

 - تولید بخار

اسپیراکس سارکو از نقطه تولید بخار تا توزیع و بازگشت کندانس گام به گام شما را همراهی می کند.

opc1_thumb

 برای مشاهده عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

 - مصرف بخار

تصویر زیر نشان می دهد اسپیراکس سارکو چگونه می تواند در نقاط مختلف به بهبود کارایی و ذخیره انرژی کمک کند و این اطمینان را می دهد که بخار در نقطه مصرف از کیفیت و فشار صحیح برخوردار باشد و سپس کندانس حاصل به نحو مطلوب از فرآیند خارج شود.

opc2_thumb

 

  - بازیافت بخار فلش و برگشت کندانس

به منظور به حداکثر رساندن میزان بازیافت حرارت از بخار کم فشار و انتقال کندانس حاصله به کارخانه برق، راه حل ها و تجهیزات قابل استفاده در تصویر زیر مشاهده می شوند.

opc3_thumb

   / چه محصولاتی دارد؟

اسپیراکس سارکو تجهیزات با کارایی بالا و با کیفیت ممتاز جهت استفاده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می کند :

condensate_pumps flow_metering control_valves pipeline_ancillaries steam_traps
پمپ های کندانس و بازیابی انرژی انواع جریان سنج ها شیرهای کنترل، فشار شکن و اطمینان

تجهیزات خطوط لوله شامل شیرهای قطع و وصل، شیرهای یکطرفه، صافی، سپراتور، شیر هواگیری و ...

تله های بخار


  / خدمات

شرکت سامان پایا ایده به عنوان نماینده انحصاری اسپیراکس سارکو این افتخار را دارد که علاوه بر تامین تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز در بخش نفت و پتروشیمی، با در دست داشتن غنی ترین مراجع فنی، نرم افزارهای تخصصی و با اتکا به پرسنل متخصص به ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز بپردازد.

  - ممیزی سیستم های بخار

در این خدمت پرسنل مجرب به بازدید و عیب یابی کلیه خطوط بخار و کندانس پرداخته و ضمن تهیه نقشه های کامل از سیستم توزیع بخار و جمع آوری کندانس، به ارائه طرح جهت رفع مشکلات موجود می پردازد.

 

 - مدیریت سیستم های تله بخار

امروزه استفاده مؤثر و بهینه از بخار در صنایع، موتورخانه ها و سایت های بخار از مهمترین اهداف این مراکز می باشد. یکی از اساسی ترین اجزا در هر سیستم بخار که باعث جریان صحیح بخار و افزایش راندمان می گردد، تله بخار است که کندانس داغ را از سیستم جمع آوری کرده و برای استفاده مجدد به دیگ ارسال می کند. وجود حتی یک تله بخار خراب معادل کاهش راندمان سیستم و افزایش هزینه تولید می باشد؛ در نتیجه بررسی دوره ای تله های بخار به منظور اطمینان از انتخاب درست مدل، نصب صحیح و صحت عملکرد آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. این فرآیند که از آن به عنوان "طرح مدیریت تله های بخار یا STMS" نام برده می شود امروزه بسیار مورد توجه مدیران و گردانندگان مجتمع های پتروشیمی و دیگر کارخانجات قرار گرفته است.

شرکت سامان پایا ایده با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات مانیتورینگ تله های بخار و انجام پروژه در ده ها سایت و کارخانه ی مختلف، آماده ارائه این خدمت به متقاضیان محترم می باشد.

   

 - سرویس، تعمیرات و خدمات پس از فروش

 

 - آموزش تخصصی پرسنل

به منظور ارتقاء دانش فنی پرسنل و آشنایی با جدیدترین مباحث مرتبط با بخار و کندانس، این شرکت اقدام به برگزاری دوره های فشرده 1 یا چند روزه می نماید و به علاوه ارائه سمینارهای عمومی و تخصصی در داخل سایت ها متناسب با نیاز پروژه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

 بازگشت »