گزارش برگزاری دو دوره آموزش تخصصی آشنایی با سیستمهای بخار و کندانس

Steam Systems Training Course by Spirax Sarco

Dubai Center, 10 - 15 October 2015

شرکت Spirax Sarco انگلستان با همکاری شرکت سامان پایا ایده اقدام به برگزاری دو دوره 3 روزه آموزش تخصصی "آشنایی با سیستمهای بخار و کندانس" نمودند. این دوره ها در روزهای 18 الی 20  و 21 الی 23 مهرماه 1394 در مرکز  تخصصی آموزش دوره های بخار شرکت اسپیراکس سارکو واقع در دوبی امارات برگزار شد.

 
Spirax-Sarco-Dubai-Training-Center

در این دوره ها که با محوریت صنایع لبنی، غذایی، داروسازی و مهندسین مشاور برگزار گردید، چرخه کامل تولید، توزیع و مصرف بخار و بازیافت کندانس، نحوه کار اجزای مختلف، ایستگاه های استاندارد تجهیزات به همراه جدیدترین مباحث روز بخار و آخرین محصولات تولیدی توسط تیمی از مدرسان بین المللی شرکت اسپیراکس سارکو و شرکت سامان پایا ایده به شرکت کنندگان در دوره منتقل گردید.

شرکت کنندگان در دوره اول از مجموعه های

- لبنیات ارژن

- فراورده های لبنی کاله آمل

- فراورده های لبنی کاله تهران

- صنایع غذایی شیرین عسل

- شرکت فرآورده های لبنی و بستنی رامک

- شرکت ایران ملاس

به این دوره دعوت شده بودند. شرکت کنندگان در دوره دوم عبارت بودند از

شرکت داداش برادر - آیدین

- شرکت دنون سحر (دنت)

- شرکت فرآورده های لبنی و بستنی رامک

- شرکت نستله ایران

- مهندسین مشاور ماهر همکاران

- شرکت ایران ملاس.

 این افراد علاوه بر فراگیری مباحث تئوریک، این امکان را داشتند که از نزدیک مدل های برش خورده محصولات، خط کامل بخار و بازگشت کندانس در ابعاد آزمایشگاهی و انواع بروشورها و پوسترهای آموزشی را مشاهده نمایند و با طرز کار قطعات مختلف یک سیستم بخار آشنا شوند.

 شرکت سامان پایا ایده به پشتیبانی شرکت Spirax Sarco انگلستان و متخصصین خود، آمادگی دارد در زمینه طراحی و مشاوره موتورخانه و سیستم بخار، تامین تجهیزات خاص و برگزاری دوره های آموزشی بخار به صنایع غذایی و آشامیدنی، لبنی و داروسازی خدمات ارائه دهد و امیدوار است در دوره های آتی چه در داخل و چه در خارج از کشور پذیرای علا قه مندان  گرامی باشد.